Anvelope de iarnă
Când termometrul scade sub șapte grade, ar trebui să luați în considerare achiziționarea unui set de anvelope de iarnă Debica Frigo pe mașina dumneavoastră. Anvelopele de iarnă sunt realizate cu un profil adânc de rulare și o serie de tăieturi foarte subțiri, denumite ghimpi de-a lungul benzii de rulare. Banda de rulare adâncă poate ajuta la eliminarea acumulării în exces a apei, în timp ce lamelele și alte crestături ajută la eliminarea zăpezii, permițând tracțiunea superioară.
Anvelopele de iarnă folosesc de asemenea cauciucul special conceput pentru a asigura mai multă aderență pe pavajul rece și uscat. Chiar dacă nu întâlniți în mod regulat zăpadă, anvelopele de iarnă sunt încă cea mai bună alegere atunci când temperaturile sunt scăzute.
Doar asigurați-vă că ați pus un set complet de anvelope de iarnă pe mașina dumneavoastră. Amestecarea și potrivirea anvelopei de zăpadă cu anvelopele all-season sau de vară determină diferite niveluri de tracțiune între roțile căii de rulare, care poate fi o rețetă greșită. Acele linii zig-zag din suprafața de rulare a anvelopei sunt numite gărzi și sunt construite pentru a asigura o aderență suplimentară pe zăpadă și gheață.
Anvelopele de zăpadă încastrate, cu șuruburi de metal înglobate (sau instalate) chiar în suprafața de rulare a anvelopei, sunt o opțiune. Cu toate acestea, sunt mult mai zgomotoase decât anvelopele obișnuite de iarnă (adesea destul de puternice), plus că pot afecta trotuarul local.
Dacă vă schimbați anvelopele de două ori pe an, luați în considerare investiția într-un al doilea set de jante din oțel sau aliaj mai puțin costisitoare pentru iarnă, de preferință într-o dimensiune sau două mai mici decât anvelopele de vară.
Chiar dacă ele nu arată la fel de impresionante, o anvelopă de dimensiuni mai mici va oferi performanțe mai bune la un cost mai mic, plus, de obicei, vor avea pereți laterali mai înalți, care ajută calitatea la plimbare. Asigurați-vă că setul secundar redus de roți pe care îl cumpărați se potrivește perfect peste etrierii de frână.
*Acest articol este un guestpost.