Fan Courier – sau cum să fii furat pe față

You may also like...

20 Responses

  1. Eva Anca spune:

    Vai, cât de urât! Este clar că vina este a celui care a preluat acolo coletul, nu avea unde altundeva să dispară. Îmi pare rău pentru ce ați pățit și sper să se rezolve în bine pentru voi.

  2. Zsolt spune:

    Eu n-am patit chiar asa cu ei, dar de acum o sa am si mai multa grija. Imi pare rau pentru situatie, n-au fost deloc profesionisti.

  3. Adriana Ivan spune:

    Urâtă pățanie. Sper să se rezolve situația.

  4. Almona spune:

    Același lucru l-am pățit eu anul trecut cu Poșta Română.
    Am anulat o călătorie și trebuia să trimit documentele în original la firma de asigurări.
    Le-am pus prin poștă, cu confirmare de primire. Nu mi-a dat prin minte să pun scrisoare cu valoare.
    Bineînțeles, au pierdut plicul, din Ilfov până în București. M-au despăgubit cu de 10 ori valoarea recomandatei, cca 100 de lei.
    Dacă treceam ca valoare 3000 de lei cât reprezenta despăgubirea pe care o ceream pentru anularea călătoriei, nu cred că își permiteau să îl piardă.
    Norocul meu a fost că societatea de asigurări a acceptat documentele scanate. Le fotografiasem cu telefonul.
    Din păcate, neglijența în serviciu nu mai este infracțiune.

    • Într-adevăr. Sunt prea mari ca să le pese de noi, ăștia mici. Suntem singurii care avem de pierdut și din păcate au niște politici implementate în așa fel încât ei să nu fie trași la răspundere. Nici măcar pentru furt. Măcar bine că au acceptat documente scanate. Noi am pierdut voucherele. 🙁

  5. Raluca Anghel spune:

    Wow, e groaznic! Am auzit tot felul de minuni cu fan curier, până acum experienta mea cu ei a fost decentă. Sincer, mie nu mi se pare ok sa plătesc asigurare nicicum. Adică eu iti dau ceva in grija si tot eu sa plătesc ca s-ar putea sa fi incompetent?

  6. Tudose Angela spune:

    Groaznic! Uite ca se poate intampla si la case mai mari din pacate. Clar, angajati neresponsabili! Folosesc foarte des serviciile de curierat, dar cu documente importante nu ma indur sa la las in grija lor.
    Da, uite asta e o lectie.

  7. Vaiiii, ce aiurea!! Cum Dumnezeu sa se piarda un plic? Inteleg Posta, ca na..e serviciu national dar din parte aunei fime de curierat care are posibilitatea sa verifice in alt fel, mi se pare bataie de joc!!

  8. Illusion spune:

    Urât, mai ales din partea unei companii private care are (teoretic) atâtea posibilități de verificare. Nu am avut experiențe neplăcute cu transportatorii, dar am ceva emoții când aștept un colet. Asta mi se trage de când am lucrat la Amazon Spania și vedeam tot felul de cazuri (nici acolo nu era lapte și miere cu firmele de transport).

  9. Dana spune:

    O situație tare urâtă! Nu pot să cred că scapă basma curată.

  10. Cu Fan Curier n-am avut probleme, doar cu Posta Romana. Nu vreau sa te intristez dar cred ca n-o sa rezolvi nimic, o sa dea vina pe tine ca n-ai asigurat coletul,

  11. Elvira spune:

    Am pățit și eu acum câțiva ani, noroc că nu era ceva important. Dar am o cunoștință care a pățit-o mai rău cu un act de identitate trimis cu valoare declarată iar explicațiile firmei au fost de genul “oameni suntem așa că nu ne acuzați” !

  12. Alexa Carmen spune:

    Mă minunez de ce citesc. Îmi pare rău de situația prin care ai trecut. Poate cu un avocat bun ai reuși să primești mai multă reacție din partea firmei.

  13. Rokolla spune:

    Mi se pare aiurea ceea ce ti s-a intamplat si chiar ai de ce sa fii suparata!

  14. Oana D. spune:

    Probabil cineva care stie cum trebuie facut s-a folosit de tichete. Eu am trimis acum 2 ani pasapotul la agentia de turism unde luasem pachet sa vizitez o tara asiatica, pt viza ambasadei. Tot cu Fan courier. Dar am intrebat daca nu exista posibilitatea sa platesc pt trimitere cu valoare declarata, doar prin analogie cu serviciile postei, ca nu stiam daca aveau asa ceva cei de la Fan. Am platit vreo 75 de lei, desi oficianta m-a asigurat ca si prin trimitere simpla va ajunge pasaportul la destinatie. Dar nu am vrut sa risc sa raman fara el si sa nici nu pot pleca in excursia deja platita cu bani multi.

    Si intr-adevar pasaportul a ajuns exact a doua zi inainte de pranz la destinatie. Totusi ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu plateam acea suma (si nu completam niste hârtii inainte de asta, nu era nicio aplicatie acum 2 ani)?

  15. Ce-mi pare rau ca ai trecut prin asa ceva. E foarte frustrant. Sigur a pierdut soferul plicul pe undeva.

  16. Simona spune:

    Foarte urata experienta! Imi pare rau ca treci printr-o situatie neplacuta. Eu nu am avut probleme cu Fan Curier sau alte servicii de curierat, insa daca as trimite ceva de valoare, m-as asigura ca platesc taxa in plus ca sa fie totul ok. 🙁 Chiar furt…

  17. Mihuț spune:

    Urât ce ai pățit! Am trimis și eu tichete de vacanță în Brașov și au ajuns la destinație cu bine.

  18. Cereces Loredana spune:

    Vai ce urat!!!Cred ca ai fost foarte necajita!

  19. Alec spune:

    In data de 17.07.2019 am primit o capota prin colet. Fiind la serviciu a preluat-o sotia mea in jur de ora 10. La ora 15 cand am ajuns acasa, am desfacut-o si surpriza: capota indoita. Expeditorul a fost chemat a doua oara la sediu Fan inainte de expediere, pentru a reambala produsul. Totusi, PROSTALAUL care a efectual incarcarea pentru ruta Birlad – Medias s-a gandit ca pentru o reclama pozitiva (pe care o sa o fac zi de zi acestei firme) sa arunce capota, ca ce pielea mea; e o tabla. Desi celor de la sediu central le-a fost confirmat faptul ca, (subiectul nu merita sa evitam o cacofonie) capota inainte de expediere NU era indoita, Fan CUR er refuza sa imi returneze banii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *