Jurnal de vacanță la Roma – partea a doua

You may also like...

40 Responses

1. Adriana Ivan spune:

Ce poze frumoase! Și cum arata înghețaa aia…

2. Cotic Maricica spune:

Ma bucur enorm pentru voi, a fost o mini vacanta bine meritată! Pozele sunt minunate și voi superbi

3. Oana spune:

E superba Roma, trebuie sa mai mergem si noi macar odata, bine ca nu ati pierdut avionul.

4. Dorina spune:

Muzeele Vaticanului și Capela Sixtină merită fiecare euro pe care-l dai pe bilet ?. Merită văzute măcar o dată în viață. Frumoasă excursie!

5. Wow,e superb acolo. Poate o sa ajungem si noi cat mai curând .
    Bine ca s.a terminat cu bine si nu ati pierdut avionul, altfel chiar aveați o amintire de neuitat! :))

6. Cornelia spune:

Ce frumos! Eu am locuit 7 ani in Italia si nu am reusit să ajung la Roma 🙁

7. Și noi am fost in Roma în Septembrie 2017 in “luna de miere”.Noi am plecat din Aeroportul Mihail Kogălniceanu.Cand am ajuns in Roma ne-a așteptat Luigi tipul la care ne-am cazat .El ne-a luat cu mașina personală și tot el ne-a dus înapoi la aeroport.Si noi am mers mult pe jos,apoi cu metroul .am vizitat f multe locuri ,nu am reușit să intrăm înăuntru .Sunt multe de povestit.

8. foarte frumos! ma bucur pentru voi, sper sa ajungem si noi macar la anul prin vreo tara straineza, ca parca prea ne-am plictisit acasa…

9. deea spune:

Frumos la Roma, este si pe lista noastra! 😀

10. Mihaela spune:

Te-ai plimbat foarte mult! Citind articolul tau m-am simtit ca si cum am fost si eu acolo cu tine.

11. Mariam Oana spune:

Ce locuri minunate ați vizitat! <3 îmi faci un dor de ducă nebun și m-am încărcat de extrem de multă energie pozitivă datorită articolului tău.

12. Aluculesei Brindusa spune:

frumoase tinuturi,minunate locuri,ma bucur pentru tine ca ai putut sa iti clatesti privirea si sufletul cu asa minunatii

13. Miss Bear spune:

Superbe pozele si tu. Pari o persoana foarte vesela si plina de energie.
    Ma bucur ca v-ati distrat in vacanta.
    Eu am dat scroll repede peste pozele cu mancare, caci dieta imi spune nici sa nu respir langa o prajitura :))).

14. Super-fain! Am notat toate obiectivele turistice de vizitat in caz ca ajung la Roma cu mandrul meu! 😀

15. Luca Raluca spune:

Nu am ajuns inca la Roma, insa pare o destinatie minunata!?

16. Andraxela spune:

Intr-adevar, destul de scumpe sunt intrarile la muzee! Eu am fost la Tivoli din Copenhaga si biletul era 150 de coroane… Salarii mari si preturi pe masura 🙂

17. Uite ca eu n-am putut vizita Santa Maria Maggiore, doi ani la rand a fost in renovare. Asta inseamna ca pot lua avionul ca s-o vizitez. :))

18. Mihaela Curea spune:

Ai avut o vacanta frumoasa, cred ca ti-ai reincarcat bateriile.

19. Deyutza spune:

Anul acesta ne-am petrecut unul dintre concedii in Italia. Noi am fost la Venetia si Verona, in plus am vizitat alte locuri superbe.. Italia e foarte frumoasa si chiar avem de gand sa vizitams i Roma

20. Oana Durican spune:

:))) uite de aia merg eu cu agentii de tursim. Dar chiar si asa, era sa raman pe la Cannes intr-o vara… totusi nu-mi explic cum de nu v-ati uitat la ceasurile din aeroport chiar deloc… era si noi s-o patim, intr-un proiect Comenius, si tot la Roma, dar nu din cauza ceasului, ci pt ca avionul avea poarta de plecare schimbata si nu se anuntase nicaieri, iar cand s-a anuntat, credeam ca-l vom pierde, la fel ca tine, si ne-am bulucit disperati la trenul intern… pana la urma am mai asteptat inca 30 de minute dupa ce se facuse deja controlul biletelor de avion, asteptam sa se deschida usa sa patrundem la el, pe culoarul acela flexibil. Numai in China am mai patit ceva asemanator, sa stam inca 2 ore in avion deja, ca sa se dea decolarea. Cica pt ca era aeroportul aglomerat… nesimtitii de chinezi…!

21. Rokolla spune:

In zonele in care ajung turistii, preturile la mancare, cafea, etc este mult mai mare. Daca reusesti sa ajungi pe stradute vei gasi un pret mult mai bun

22. vyo vyoleta spune:

preturi mari in astfel de zone unde su nt multi turisti, dar este foarte frumos si cred ca sa meritat

23. Mooor, lesin, amandoua — vorba unei colege din blogosfera 🙂
    Ar fi fost tare sa te aud ca ai dormit in aeroport, ca ai scapat avionul. Da ati avut o minivacanta pe cinste, numai pentru voi doi. Vreau si eu la Roma 🙂

24. paula sosoi spune:

Cat de curand sper sa ajung si eu la Roma. desi am petrecut aproape 3 vacante de vara in Italia pana la Roma nu am ajuns dar cunosc destul de bine zona Toscanei.

25. Denisa Stefania spune:

O vacanta pe care nu o sa o uiti niciodata deoarece este o vacanta plina de peripetii si lucruri frumoase ! ?

26. Lisac Raluca spune:

Îmi plac pozele si la anu ne-am propus si noi sa vizitam Roma

27. Am citit cu mare atentie tot si am ramas impresionata cum de ati putut merge atat de mult pe jos!!As vrea ca intr.o zi sa vizitez si eu Roma!

28. Dana spune:

Să vizitez Italia este visul meu, care, sper din tot sufletul să devina realitate. Cu toate peripețiile ați avut o vacanță minunată!

29. Eva Anca spune:

Ce frumos! Cgiar ați avut o vacanță minunată, demnă de ținut minte. Iar peripețiile sunt cireașa de pe tort.

30. Ingrid spune:

Roma este absolut fermecatoare si oricat timp ai petrece acolo tot nu ar fi de ajuns. Este un loc unde revin cu drag ori de cate ori am ocazia. Multumim pentru recomandari, mancarea arata absolut delicios!

1. octombrie 16, 2018

[…] au văzut și Roma cu ale sale […]

2. martie 19, 2020

[…] pe Facebook. După ce trece perioada asta, să ne ajutăm țara să își revină. Să ne facem vacanțele în țară, să cumpărăm de la producătorii români, să facem tot ce putem să ne ridicăm din […]

3. iulie 10, 2020

[…] are imprimat pe el niște palmieri și cuvântul California, ceea ce m-a făcut să mă simt în vacanță de fiecare dată când l-am purtat. Culoarea minunată și veselă se potrivește oricărei ținute […]

4. iunie 11, 2021

[…] special dacă vrei să pleci din țară pentru a găsi un loc de muncă sau pentru a-ți începe o nouă viață, trebuie să știi că mai […]

5. mai 19, 2022

[…] Deși nu îi port foarte mult în timpul verii, pantofii sport sunt un must have. Fie că mergi în drumeție sau doar într-o plimbare prin parc, o pereche de adidași confortabili nu trebuie să îți lipsească. Te vei simți bine în ei, picioarele nu te vor durea și sigur vei putea să te bucuri așa cum trebuie de plimbare. […]